Ekonomi

Yemeksepeti, Türkiye’nin Dijital İtibar Raporunda Sektör Lideri Oldu

Türkiye’de hızlı ticaretin öncüsü Yemeksepeti, tüm şubeleri geride bırakarak dijital dünyanın en güçlü markalarını belirleyen “Dijital İtibar Raporu” sonuçlarına göre eğlence, ulaşım ve bağlantı devleriyle birlikte ilk 5’e girdi. arkasında e-ticaret kategorisinde yer alan markalar yer almaktadır.

Dijital dönüşümün hızla devam ettiği ve tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarının çoğunlukla online platformlara kaydığı bu dönemde Yemeksepeti dijital prestijini ve marka bilinirliğini artırmaya devam ediyor. 18.45 Connection Agency ve Inbusiness dergisi tarafından 16,5 milyondan fazla bilginin analizi sonucunda oluşturulan “Dijital İtibar Raporu” (DİR100), tüketici markalarının dijital prestijini ve başarısını ortaya koydu.

“Türkiye’nin Dijital Prestiji En Yüksek Markaları” listesinde Netflix, Türk Telekom, Türk Hava Yolları ve Vodafone ile birlikte ilk 5’te yer alan Yemeksepeti, internet üzerinden tüketicilerle etkileşim kurma başarısıyla şubedeki lider konumunu pekiştirdi. dijital platformlar ile ihtiyaçlarına hızlı ve etkin çözümler sunmaktır. bir kez daha doğrulandı.

 

En çok konuşulan markalar sıralamasında ilk sırada yer alıyor

Raporun En Çok Konuşulan Markalar listesinde 1. sırada yer alan Yemeksepeti, 2022 yılı boyunca toplam 666.879 sonuca ulaşarak dijital platformlarda sıklıkla tercih edilen ve gündeme getirilen bir marka olarak öne çıktı.

Raporda, tüketiciler için 20 farklı şubede faaliyet gösteren markalar incelenerek Türkiye’nin dijital prestiji en yüksek 100 markası belirlendi. Bu analizler sonucunda belirlenen markaların verileri, 18.45 İrtibat Bürosu’nun özel olarak geliştirdiği metodolojiye göre analiz edilerek değerlendirildi.

 

DİR100 için özel metodoloji geliştirildi

Markanın dijital varlığı ve marka bilinirliğine odaklanan raporda, markanın dijital platformlarda ne sıklıkla ön plana çıktığı, ne kadar etkileşim aldığı ve ne kadar görüntülendiği gibi unsurlar ele alındı. Ayrıca belirlenen markaların dijital prestij skoru; içeriklerin olumlu, olumsuz veya nötr olmasına göre değerlendirilmiştir.

Buna göre, Yemeksepeti’nin Türkiye dijital prestij sıralamasında yüksek sonuç sayısı ve dijital itibar puanı ile beşinci sırada yer alması, markanın dijital medyadaki başarısını ve segmentteki lider konumunu teyit etmektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

habersindirgi.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu